כריסטיאנו רונאלדו - רונאלדו: לא אוהב להיות מוחלף, לא מסכים עם זה : זה חלק מהאובססיה שלי לנצח ולהצליח.. Afp ) כבר לפני כשבועיים עלה רונאלדו למקום השני לאחר שהבקיע צמד בניצחון של יובנטוס 1:4 על אודינזה ועקף את פלה (757) המדורג כעת שלישי. Epa) מאמן נבחרת פורטוגל, פרננדו סנטוס, הגיב בסיום: כריסטיאנו רונאלדו שותה מים (צילום: נגיף הקורונה המשתולל ברחבי העולם לא פוסח גם על גדולי הכדורגלנים בתבל. הוא מעורר השראה בכל רחבי העולם.

Watch popular content from the following creators: Afp ) כבר לפני כשבועיים עלה רונאלדו למקום השני לאחר שהבקיע צמד בניצחון של יובנטוס 1:4 על אודינזה ועקף את פלה (757) המדורג כעת שלישי. זה חלק מהאובססיה שלי לנצח ולהצליח. Nadav_bobrov(@nadav_bobrov), yuvalking(@yuvalking7), football ⚽️⚽️⚽️(@football406), הרב דניאל מכלוף(@rav_daniel), גיא הוכמן(@guy_niceguy). עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם.

כריסטיאנו רונאלדו: אלבום תמונות מגמר יורו 2016 - וואלה ...
כריסטיאנו רונאלדו: אלבום תמונות מגמר יורו 2016 - וואלה ... from img.wcdn.co.il
כריסטיאנו רונאלדו ימשיך ביובנטוס באיטליה מדווחים שהכוכב הפורטוגלי צפוי להמשיך לעונה נוספת בגברת הזקנה למרות חיזורים מצד פ.ס.ז'. אף פעם לא ראיתי במסי אויב. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים, עת הבקיע צמד בניצחון על צ'כיה והגיע לסך של 11 כיבושים. ‎דף המעריצים הרשמי הישראלי של כריסטיאנו רונאלדו מטרה ראשונה 50 לייקים !‎ Nadav_bobrov(@nadav_bobrov), yuvalking(@yuvalking7), football ⚽️⚽️⚽️(@football406), הרב דניאל מכלוף(@rav_daniel), גיא הוכמן(@guy_niceguy). אני מרוצה באופן כללי, השחקנים הבינו מה הם צריכים לעשות והציגו רוח נכונה. הוא מעורר השראה בכל רחבי העולם. הפורטוגלי בטוח בעצמו, ובמסיבת עיתונאים לפני המפגש מול מנצ'סטר יונייטד (שלישי, 22:00, ספורט 5), אמר:

כריסטיאנו רונאלדו, האיש שנחשב על ידי רבים לאחד משני השחקנים הטובים ביותר בעולם כיום (על השני כתבנו כבר) הוא הרבה יותר מעוד שם מפורסם על חולצה.

אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים, עת הבקיע צמד בניצחון על צ'כיה והגיע לסך של 11 כיבושים. מדובר במותג יוקרתי, אליל נשים ותופעה מדעית מרתקת. כריסטיאנו רונאלדו הוא הכובש השישי בטיבו בהיסטוריה והשישי שמגיע למספר כזה גדול של שערים שלפניו עומדים כדורגלנים כמו, פלה, גרנד מולר, רומאריו ועוד. כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לפרשיית האונס: כריסטיאנו רונאלדו שותה מים (צילום: ובכל שיא, היה נדמה כי מדובר בשיא הראשון. עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם. כריסטיאנו רונאלדו הוא גרסת הדשא של מייקל ג'ורדן. Marco bertorello/afp via getty images) כוכב נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, נתו אתמול הצגה במשחק של נבחרתו נגד הונגריה ביורו 2020. אף פעם לא ראיתי במסי אויב. אבל הסיפור האמיתי הגיע אחרי המשחק. היום (שלישי) נודע כי כריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לנגיף, יממה לפני שהיה אמור לשחק עם פורטוגל מול שבדיה במסגרת ליגת האומות.

כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים, עת הבקיע צמד בניצחון על צ'כיה והגיע לסך של 11 כיבושים. 312 שערי ליגה, 130 שערים בליגת האלופות, 84 בפרמיירליג, 52 בסרייה א', 22 בגביע הספרדי, 13 בגביע האנגלי, 4 בסופרקופה הספרדי, 4 בגביע הליגה, 3 בליגה הפורטוגלית, 2 בסופר קאפ. ובכל שיא, היה נדמה כי מדובר בשיא הראשון. אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות. מדובר במותג יוקרתי, אליל נשים ותופעה מדעית מרתקת.

כריסטיאנו רונאלדו גרם לסערה: "לא אנושי מצדו" | ספורט 1
כריסטיאנו רונאלדו גרם לסערה: "לא אנושי מצדו" | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
Watch popular content from the following creators: כריסטיאנו רונאלדו שיחק בריאל מדריד 9 שנים סך הכול. הזרעים שאמורים לפורר את הממשלה מכיוון מפתיע. אף פעם לא ראיתי במסי אויב. למרות שגדל בעוני מחפיר, למרות שאביו האוהב היה שִכּור, למרות שמעולם לא יצא מהכפר הקטן סנטו אנטוניו, כריסטיאנו רונאלדו ידע, כבר כשהיה בן שש, שהוא נועד לשחק בריאל מדריד. אבל הסיפור האמיתי הגיע אחרי המשחק. 1,502 likes · 1 talking about this. Nadav_bobrov(@nadav_bobrov), yuvalking(@yuvalking7), football ⚽️⚽️⚽️(@football406), הרב דניאל מכלוף(@rav_daniel), גיא הוכמן(@guy_niceguy).

כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים, עת הבקיע צמד בניצחון על צ'כיה והגיע לסך של 11 כיבושים.

זה חלק מהאובססיה שלי לנצח ולהצליח. כריסטיאנו רונאלדו הוא הכובש השישי בטיבו בהיסטוריה והשישי שמגיע למספר כזה גדול של שערים שלפניו עומדים כדורגלנים כמו, פלה, גרנד מולר, רומאריו ועוד. כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לפרשיית האונס: ‎דף המעריצים הרשמי הישראלי של כריסטיאנו רונאלדו מטרה ראשונה 50 לייקים !‎ Watch popular content from the following creators: את תחילת הדרך בקבוצה עשה בשנת 2009, הוא שיחק בקבוצה עד לסוף שנת 2018. לא השחקנים הם אלה שעושים את הקבוצות. אף פעם לא ראיתי במסי אויב. יובנטוס חגגה ניצחון גדול על ברצלונה בליגת האלופות בזכות צמד של רונאלדו. עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים, עת הבקיע צמד בניצחון על צ'כיה והגיע לסך של 11 כיבושים. כריסטיאנו רונאלדו שיחק בריאל מדריד 9 שנים סך הכול. אמו דולורס עבדה כטבחית, ואביו, דיניס חוסה, היה חייל משוחרר, ששירת מטעם צבא פורטוגל באנגולה, וסבל מהתמכרות.

אף פעם לא ראיתי במסי אויב. Marco bertorello/afp via getty images) כוכב נבחרת פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, נתו אתמול הצגה במשחק של נבחרתו נגד הונגריה ביורו 2020. Cristiano ronaldo dos santos aveiro goih comm (portuguese pronunciation: יובנטוס חגגה ניצחון גדול על ברצלונה בליגת האלופות בזכות צמד של רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיא הכיבושים, עלי דאי בירך:

רונאלדו : תח×-יקו ×—×-ק ×¨×•× × ×œ×"ו ×"וצע ×œ× ...
רונאלדו : תח×-יקו ×—×-ק ×¨×•× × ×œ×"ו ×"וצע ×œ× ... from images.one.co.il
מדובר במותג יוקרתי, אליל נשים ותופעה מדעית מרתקת. אני מרוצה באופן כללי, השחקנים הבינו מה הם צריכים לעשות והציגו רוח נכונה. כריסטיאנו רונאלדו הוא הכובש השישי בטיבו בהיסטוריה והשישי שמגיע למספר כזה גדול של שערים שלפניו עומדים כדורגלנים כמו, פלה, גרנד מולר, רומאריו ועוד. Nadav_bobrov(@nadav_bobrov), yuvalking(@yuvalking7), football ⚽️⚽️⚽️(@football406), הרב דניאל מכלוף(@rav_daniel), גיא הוכמן(@guy_niceguy). 1,502 likes · 1 talking about this. כריסטיאנו רונאלדו 7.7b views discover short videos related to כריסטיאנו רונאלדו on tiktok. כריסטיאנו רונאלדו, האיש שנחשב על ידי רבים לאחד משני השחקנים הטובים ביותר בעולם כיום (על השני כתבנו כבר) הוא הרבה יותר מעוד שם מפורסם על חולצה. היום (שלישי) נודע כי כריסטיאנו רונאלדו נמצא חיובי לנגיף, יממה לפני שהיה אמור לשחק עם פורטוגל מול שבדיה במסגרת ליגת האומות.

Nadav_bobrov(@nadav_bobrov), yuvalking(@yuvalking7), football ⚽️⚽️⚽️(@football406), הרב דניאל מכלוף(@rav_daniel), גיא הוכמן(@guy_niceguy).

כריסטיאנו רונאלדו ימשיך ביובנטוס באיטליה מדווחים שהכוכב הפורטוגלי צפוי להמשיך לעונה נוספת בגברת הזקנה למרות חיזורים מצד פ.ס.ז'. Nadav_bobrov(@nadav_bobrov), yuvalking(@yuvalking7), football ⚽️⚽️⚽️(@football406), הרב דניאל מכלוף(@rav_daniel), גיא הוכמן(@guy_niceguy). אף פעם לא ראיתי במסי אויב. Afp ) כבר לפני כשבועיים עלה רונאלדו למקום השני לאחר שהבקיע צמד בניצחון של יובנטוס 1:4 על אודינזה ועקף את פלה (757) המדורג כעת שלישי. אני מרוצה באופן כללי, השחקנים הבינו מה הם צריכים לעשות והציגו רוח נכונה. Cristiano ronaldo dos santos aveiro goih comm (portuguese pronunciation: Born 5 february 1985) is a portuguese professional footballer who plays as a forward for serie a club juventus and captains the portugal national team.often considered the best player in the world and widely regarded as one of the greatest players of all time, ronaldo has won five ballon d. כריסטיאנו רונאלדו, כוכב יובנטוס ונבחרת פורטגול, חגג אמש עוד שיא אישי, כאשר הדיח את מישל פלאטיני האגדי מראש טבלת מלך השערים של טורניר היורו בכל הזמנים, עת הבקיע צמד בניצחון על צ'כיה והגיע לסך של 11 כיבושים. את תחילת הדרך בקבוצה עשה בשנת 2009, הוא שיחק בקבוצה עד לסוף שנת 2018. כריסטיאנו רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה, השייכים לפורטוגל.הוא היה בן הזקונים במשפחה קשת יום: מדובר במותג יוקרתי, אליל נשים ותופעה מדעית מרתקת. ובכל שיא, היה נדמה כי מדובר בשיא הראשון. כריסטיאנו רונאלדו שיחק בריאל מדריד 9 שנים סך הכול.